piątek, 24 maja 2013

Jejku jejku...

Wybaczcie mi...
Dawno mnie tu nie bylo, ech.
Co rusz mam nowe zamowienia i rece same pala sie do pracy.
Staracza mi czasu na robotke, zrobienie zdjec, obrobienie ich i opublikowanie na moim fp...
Zreszta jak to bywa z dwojka dzieci - tym bardziej nie ma sie na wszystko czasu. A to spacer, zakupy, obiad, porzadki.
Nie da sie tego uniknac.
A tu? Tu dawno nikt nie zagladal...
Zakurzylo sie troszke, musze czesciej tu "zamiatac".
Z racji tego, ze nie pisalam nic ostatnio, dodam kilka moich najnowszych prac.













Caluje Was mocno !!

2 komentarze:

  1. Powtarzam się, ale krzyż mega :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie :)
    dostałaś nominację do Liebster Award :)
    http://anaa-anaa-86.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster.html

    OdpowiedzUsuń