piątek, 16 sierpnia 2013

Troche nowosci :))

Mialam troche zamowien do Polski, wiec rece palily mi sie do pracy - zreszta jak zwykle ;)
Bylam troche rozczarowana, bo robilam zakupy w dwoch sklepach internetowych (odstep moze dniowy)...
Jedna paczka dotarla na drugi dzien, druga owszem tez dotarla, ale dopiero dzisiaj, ech !
Na szczescie wygrzebalam w moim magicznym pudelku niezbedne rzeczy do zrealizowania zamowien i jestem zadowolona, bo obeszlo sie bez zamowionych rzeczy.
Kopertki polecialy dzisiaj do Polski, uff !
Moge odetchnac z ulga...
Zamowilam troche nowosci, wiec w najblizszym czasie powstanie cos, co mam nadzieje bedzie cieszylo oko ;)

Moje najnowsze prace, zrobione na specjalne zamowienie:







Nie zapomnijcie zajrzec na mojego fan page'a na facebook'u ;) - Made by heart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz